محیا خانممحیا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

مامان فاطمه و بابا مرتضی

نی نی من

1390/11/10 0:56
نویسنده : فاطمه
348 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ مامان.

محرم و صفر امسال هم بدون تو گذشت.

میدونم که سال دیگه این دو ماه همراهمی.

عید ربیع رو بهت تبریک میگم.این ماه خیلی مناسبت داره.

مهمترینش ولایت آقام امام زمان و ولادت رسول الله هست.

این ماه خیلی امیدوارم که بیایی تو دل مامان.خیلی خیلی هم از خدا خواستم.

برای ولایت آقامون مولودی گرفتم به نیت اومدن تو توی بغلم و نی نی همه خاله هات. برای اونا هم نیت کردم

برای مامان شدن مانیا ، ملیح ، مهسا ، نسرین ، نفس ، سونیا ، زیمد و همه خاله هایی که الان اسمشون در خاطرم نیست.

و برای حاجات قلبیه همشون (مارینا ، سمیه ، سما ، نسیم ، صدیقه و .....)

خدایا این دعاها رو از من قبول کن و جامه عمل بهشون بپوشون.

نی نی قشنگم خلاصه این ماه خیلی منتظرتم هااااااااااااااااااااااا

تا پنج ، شش روز دیگه معلوم میشه که انتظاراتمون به پایان میرسه یا همچنان باید منتظرت باشیم.

دوستت دارم مامانی گلممممممممممممممممممممممممممممم

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

 

خیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

شادي
10 بهمن 90 2:33
كوچولو زودي بيا. خاله منتظره
مامان کیارش(مارینا )
10 بهمن 90 2:49
سلام به مامان فاطمه ی عزیزم .......اول از همه قربون دل پاکت بـــــــــــــــــرم فرشته ی مهربون خدا .الهی فدات بشم ...میخوام التماست کنم ......خواهش میکنم زودی بیا عزیزم خدا جونم ترو به خداییت ..به عظمت و بزرگیـــــــــــت قسمت میدم دل مامان فاطمه و بابا مرتضی رو شاد کن خدا جونممممم خدای مهربونی هــــــــــــــــا آرزو میکنم فاطمه جون پست بعدیش این باشه که فرشته اش اومده تو دلش
زكريا
10 بهمن 90 18:29
:دعا
مامان کیارش(مارینا )
14 بهمن 90 2:30
سلام گل من خوبی......امیدوارم به مراد دلت برسی.....دلم برات تنگ شده ..بیا از خودت یه خبری بزار