محیا خانممحیا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

مامان فاطمه و بابا مرتضی

شکر

1394/7/29 22:05
نویسنده : فاطمه
584 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز دقیقا دو سال و سه ماه و 29 روزته عشق مامان

هر روز شیرین تر از روز قبل میشی و حرف زدنت قشنگ تر و بیشتر شده

من و بابا عاشقانه دوستت داریم و خدا رو بابت اینکه زندگیمون رو رنگ و بو بخشیده شاکریم.

عزیز و آقاجون و خاله زینب و زهرا و دایی مصطقی هم واقعا دوستت دارن.

اوقاتی که خونه آقاجون هستیم خیلی هوات رو دارن و باهات بازی میکنن و بیرون میبرنت و 

با دلت کلی راه میان.

درسته خیلی خیلی خیلی شیطون شدی و امسال به خاطر شما هیات و عذاداری نمیتونم برم ولی 

همین که هستی و این شیطونی ها رو میکنی و ما رو سرگرم ممنونیم.

اتفاقاتی این اواخر افتاده که نمیتونم اینجا بیانشون کنم و تو دلم نگه میدارم. اما حتما حتما بزرگ که شدی

برات بیان میکنم و از نامردی خیلی ها برات میگم.

من و بابا مرتضی خیلی دوستت داریم و دلمون میخواد بهترین دختر روی کره زمین بشی و جوری بزرگ شی 

که شرمنده خدا و اهل بیت و همسر آیندت نشیم.

خیلی تجربه ها تو همین ده سال زندگی دارم که برات نگه داشتم و دلم میخوادبهت بگم تا شما ازش استفاده کنی.

امروز 7 محرمه و روز مخصوص علی اصغر امام حسین ع یادت باشه که وجودت به احترام نذریه که برای

ایشون کردیم. خدا کنه زیر سایشون زندگیت حسینی باشه.

دوستت دارم دختر نازنینم.

السلام علیک یا اباعبدالله

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نسیم
18 آبان 94 12:01
محیای عزیزم دعام برات سلامتی و خوشبختیته و اینکه مامان فاطمه و بابا مرتضی شاهد تک تک روزای خوشبختیت باشن ...
نا شناس قدیمی
10 دی 94 23:53
سلام خوبید ان شاءالله ؟ دو تا موضوع یکی این که مادر آقای سازور همون مداح محترم عمرشو دادند به شما از آقا مرتضی بپرسید ببینید اگه خبری دارند به بنده هم بدند دوم این که دست از سر بنده در خواب هام بردارید لطفاً خیلی دارم اذیت می شم یا علی