محیا خانممحیا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

مامان فاطمه و بابا مرتضی

نی نی جدید

1390/11/10 16:33
نویسنده : فاطمه
413 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تنبل مامان

یه خبر خوب امروز خاله نرگس خبر داد که مامان شدهههههههههههههههههههههههههههههههه

خیلی خیلی خوشحال شدم

خدایا شکرت. خداجونم شکرت که نرگس انتظار نکشید.خدایا شکرت که زود نی نیش رو گذاشتی تو دلش.

تنبل مامان تو هم زودی بیا تو دلم

دل مامان برات یه ذره شده هااااااااااااااااااااااااااا

از ته دلم برای نرگس خوشحالم و ایشالله که نه ماه رو به سلامتی پشت سر بگذاره و یه نی نی صالح و سالم زودی بیاد بغلش.

بوس برای نی نی خاله نرگسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان کیارش(مارینا )
10 بهمن 90 17:17
سلام مامان فاطمه .تو نظر قبلیم گفتم انشالله پست بعدیت در مورد نی نیت باشه ..... که در مورد نی نی نرگس جون بود .نرگس عزیز مبارکه خیلی خوشحال شدم ...... فرشته ی مهربون خاله نرگس لطفا نی نی فاطمه جون و بگیر با خودت بیار ....بهش بگو مامانش منتظره زودی بیا تو دل مامانش


الهی قربون دعاهات برم که همیشه باعث دلگرمیمه.
مامان کیارش(مارینا )
14 بهمن 90 14:22
در کوره راه زندگی به بهترین ها برسی خوشی برای تو کمه به هر چه میخوای برسی
مامان کیارش(مارینا )
20 بهمن 90 3:33
سلام عزیزم خوبی.دلم برات تنگ شده ......بیا پیشمون ...جات تو کلوب خیلیییییییی خالیه
كتي(مامان آقا مهديار)
22 بهمن 90 23:30
سلام به يادتم فاطمه گلمممممممممممممم
دلم برات تنگوليده
دوست جونم
بووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسس



ممنون کتی عزیزم
دل منم برات یه ذره شده
ایشالله نی نیت زود زود سالم سالم بیاد بغلت و سرت گرم شه تا من رو یادت بره
هههههههههههههه
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
بهار
28 اسفند 90 21:24
سلام فاطمه جون...انشالله قسمت خودت پیشاپیش سال نو رو بتو و خانواده ی گرامیت تبریک میگم...انشالله با رفتن سال 90 اگه غمی داری از دلت بیرون بره و سال 91 براتون مملو از خوشحالی و لحظات قشنگ باشه. سال خوشی رو براتون ارزومندم
كتي(مامان آقا مهديار)
29 اسفند 90 21:21
من تو رو يادم نميرهههههههههههههههههههه جيگر فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد
كتي(مامان آقا مهديار)
4 فروردین 91 3:51
http://img4up.com/up2/84056471175674234755.jpg
شادي
12 فروردین 91 20:32
ايشالله قسمت خودت بشه عزيــــــــزم
يك دوست
15 فروردین 91 22:37
عزیزم آهنگ صدایت با به دنیا آمدنت زیباترین ترانه زندگي مادرت ، نفس هایت تنها بهانه نفس کشیدنش و وجودت تنها دلیل زنده بودنش است ، پس با او بمان تا زنده بماند. تولدت مبارک
مامان کیارش(مارینا )
23 فروردین 91 0:24
اگرخوشبختي یک شکوفه بهاریست من باغی پر از شکوفه برايت آرزو ميكنم، اگر اميد یک قطره است من دريا برايت آرزو ميكنم
كتي(مامان آقا مهديار)
5 اردیبهشت 91 0:24
فاطمه جوووووووووون آپ كن عزيزممممممممممممم دلمون پوسيد هههههههههههههههههههه