محیا خانممحیا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

مامان فاطمه و بابا مرتضی

قلب

1391/10/8 13:01
نویسنده : فاطمه
358 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

تا حالا دقت کردین مهمترین عضو بدنمون قلبه.

تا حالا شده براتون با شنیدن صدای یه قلب انگار همه دنیا رو بهت داده باشن

کوچولوی نازم درسته هنوز کامل باورت نکردم اما با شنیدن صدای قلب نازنینت

انگار خدا همه دنیا رو بهم داد.الان دیگه حس میکنم صدای قلبت رو.

توی این خونه برام مهمترین صداها صدای قلب بابای مهربونت و خودته.

امیدوارم سالیان سال تا وقتی زنده هستم صدای قلبتون رو بشنوم.

هنوز حس مادر شدن رو ندارم و از اینکه میدونم یه موجود زنده تو دلمه یه حس غریبی دارم.

امیدوارم همه این حس غریب رو تجربه کنن.

دیگه منتظر اینیم که ببینیم دختر خوشگلمی یا پسر نازم.

تا اون موقع درود و دو صد بدرود

مژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

نسیم مامان ثمین
6 دی 91 11:57
فاطمه گل انشا الله این دو قلب مهربان هزاران سال برایت بتپند وتو همیشه همیشه با تپششان ارامش گیری دوستت دارم
كتي(مامان آقا مهديار)
6 دی 91 17:47
اي جووووووووووووونم الهي صدو بيست سال قلب بزنه كنجدي خالههههههه خدايا شكرررررررررررررتتتتتتتتتتتتتتتتت فاطمه جونم بازم تبريككككككككككك عزيزم الهي كه به سلامتي عشق جوجويي رو بغل كني به موقعش آمين
الي مامان يه فرشته
6 دی 91 19:42
مبارك باشه فاطمه جون. انشالا نه ماه برات پر از خاطره‌هاي خوب و خوش باشه و بعدش نينيت رو بسلامتي بدنيا بياري.
مانیا
8 دی 91 1:34
فدای قلب نینی نازت بشم منبازم تبریک میگم الهی150سال قلبش بسلامتی درتپیدن باشه وسایتون بالاسرنینی نازت باشه
صدیقه مامان سه تا فرشته
8 دی 91 17:17
عزیزممممممممممم الهی من فدای صدای قلب فندقتم بشم الهی 100سال قلبش بزنههههههههه انشاالله الهی تند تند این 7-8ماه باقیموندم تموم بشه و مامان شدنو با تموم وجودت باور کنی خانمم
مینا مامان پویان
13 دی 91 1:16
واییییییییییییییی نمیدونی چقدر خوشحال شدم وقتی بعداز مدت ها اومدم توی وبت و این خبر رو شنیدم باورت نمیشه شاید 10 بار خوندم و غرق لذت و شادی شدم. مبارکت باشه مادر شدن این حس قشنگ رو بهت تبریک میگم فاطمه جون راستی منو که یادت هست؟؟؟؟؟ مروا کوچولو که البته الان دیگه بزرگ شده ایشالله یه بارداری موفق و راحت داشته باشی و خود علی اصغر مواظب این هدیه باشه بازم تبریکککک
صحرا جوون
16 دی 91 0:23
ووووووووییییییییییییی جیگروووووووو
مری
16 دی 91 9:56
خدارو شکر که صدای قلبشو شنیدی فاطمه جون دیگه همه چی حله فقط مواظب خودت و نی نی گولو باش اگه هم دلت برا من تنگ شد در وبم همیشه بازه...خداییش بی معرفت شدی...
سمانه
28 دی 91 15:10
مینا مامی پویان
17 بهمن 91 3:02
اگر دوست داشتی خوشحال میشم به وب پسملی منم سر بزنی فاطمه جون