محیا خانممحیا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

مامان فاطمه و بابا مرتضی

هدیه

1391/11/21 13:21
نویسنده : فاطمه
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هدیه کوچولوی من

خیلی خوشحالم که خدا تو رو به ما داده. خیلی روز و شبام تغییر کرده.

خودتم که الحمدلله انقدر ناز و معصوم و گلی که ذره ای توی این چند ماه اذیتم نکردی

الان تو هفته 14 هستم و منتظرم زودتر جنسیتت معلوم بشه.

اول امیدوارم صحیح و سالم باشی بعد هم هر چی خدای مهربون میخواد

ولی زودتر دلم میخواد با اسم صدات کنم و باهات حرف بزنم

شبا بابایی باهات حرف میزنه و با یه لحن قشنگی بهت میگه بچه عزیزم مامان رو اذیت نکنی ها

که دلم ضعف میره برای جفتتون

کوچولوی نازنینم درست زمانی اومدی تو دلم که همه به وجودت نیاز دارن. تو اوج ناراحتی

و خبرهای بد همه منتظر تو هدیه اسمونی هستن که جمعشون رو دوباره شاد کنی

حتی با گریه های قشنگت.

خلاصه خیلی خوشحالم که دارمت. و از ته دل دعا میکنم خدا به همه منتظرا این هدیه رو بده.

همینجور که این سه ماه زود گذشت میدونم که بقیه روزا هم زود میگذره و من دلتنگ این روزا میشم.

روزایی که بدون هیچ ناراحتی از طرف تو میگذره و فقط با ناز کشیدنهای شیرین پدرت به شب میرسه

هر دوتون رو دوست دارم و امیدوارم بتونم اول همسر خوب و بعد مادر خوبی برای تو بشم.

تا اخبار جنسیت شما رو به خدا میسپارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان کیارش
21 بهمن 91 14:19
سلام مامانی مهربون ......بسی شاد شدم این نوشته تو خوندم .......امیدوارم حس این لذت قشنگ و خدا نصیب همه ی منتظران بکنه ......مراقب خودت باش گلمممم
ندا
21 بهمن 91 15:16
خيلي زيبا بود اميدوارم نيني سالم و صالح باشه به وبلاگ منم بيا خوشحال ميشم
سمیرا مامان ترنم
22 بهمن 91 2:22
با سلام . وبلاگ ترنم بانو به روز شد . خوشحال ميشیم قدم رنجه كنيد و با نظرات زيباتون اين كلبه مجازي كوچيك رو منور و قشنگتر كنيد . منتظرتون هستيم .
نسیم مامان ثمین
23 بهمن 91 12:05
به به به چه عجب بالاخره اپ کردی ... انشا الله بقیه راه هم به خوبی وخوشی بگذره و نی نی با ارامش کامل بیاد تو بغلت دوستت دارم فاطمه جان
شادي
26 بهمن 91 2:40
فاطمه جان تا ميتوني لذت ببر از اين روزهاي شيرين كه بعد ها حسرت لحظه به لحظه هاش رو ميخوري . خوشحالم از اينكه لذت مادر شدن رو چشيدي عزيزم .
كتي(مامان آقا مهديار)
30 بهمن 91 13:11
مواظب خودت و فرشته ات باشششششششش
مامان مصطفی و مهسا
7 اسفند 91 8:11
سلام امیدوارم هر چه زودتر مشخص بشه جنسیت این هدیه آسمانی ما هم منتظریم ببینیم مهدی یار هست یا مهدی یار پرور؟ مواظب خودت باش
سمانه
12 اسفند 91 18:36