محیا خانممحیا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

مامان فاطمه و بابا مرتضی

تقاص

1391/7/9 23:29
نویسنده : فاطمه
387 بازدید
اشتراک گذاری

تقاص چی رو می گیری که تا اینجا کشوندیمون

کجای راهو کج رفیتم که تا اینجا رسوندیمون

اگه من جای تو بودم میون این همه دردم

یه روز از چشم این مردم تو رو پنهون نمی کردم

تو رفتی بعد تو حالم یه حالی مثل مردن بود

تو هم تنها شدی اما کجا حالت مثه من بود

اگه دلگیری از دنیا منم مثل تو آشفتم

ولی من جای تو بودم ،به مردم راست می گفتم

یه دردی سوخت تو سینه ام که تو از خاطرم بردی

من اون زخمی رو خوردم که تو از حس کردنش مردی

تقاص دل کشی های یه آدم تو همین دنیاس

بذار ما رو بسوزونن ،جهنم تو همین دنیاس

تو رفتی بعد تو حالم یه حالی مثل مردن بود

تو هم تنها شدی اما کجا حالت مثه من بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان مری
10 مهر 91 9:15
سلام...متاسفم که هنوز کوچولوت نیومده...منم مث تو نی نی ندارم فاطمه جوونیعنی هنوز اقدام نکردیم قراره سال دیگه جوری برنامه بچینیم که نیمه اولی باشه...به منم سر بزن لینکت کردم تا همیشه بهت سر بزنم...دوس داشتی لینکم کن...ایشالا هرچی زودتر نی نی خوشگلت از راه میرسه گلم
شادي
10 مهر 91 17:39
فاطمه به زودي فرشته ات مياد . فعلا تو اسمونا سير ميكنه فقط كمي صبوري كن .
مانیا
13 مهر 91 2:22
عزیزدلم اندکی صبرسحرنزدیک است نینی هامون بزودی میان بایدصبورباشیم وامیدوار تاببینن چه مامانای خوبی دارن وزودی بیان