محیا خانممحیا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

مامان فاطمه و بابا مرتضی

خوشگل مامان سلام

1391/6/19 22:55
نویسنده : فاطمه
290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

در حال حاضر ارومم. خوب و اروم.

حتی از اینکه هنوز مامان نشدمم ناراحت نیستم.

حتما بچم اونجا بیشتر کار داره تا اینجا.

بمون قشنگ مامان. بمون اونجا و سیر خدا رو نگاه کن تا اومدی

اینجا بتونم با هر نگاهت نگاه خدا رو ببینم.

دلم برای خدا تنگ میشه یه وقتایی. تو سلام من رو بهش برسون.

بگو هوای مامان فاطمه من رو داشته باش.

بهش بگو که دلم برای تو تنگ شده اگه دوست داره بازم نگهت داره ها.

اما خوب تو خونه ما الان به تو بیشتر نیاز هست تا اونجا.

اینا رو پیش خودت نگه دار تا اومدی پیشم بگی که خدا چی جوابم رو داد.

سلام من رو به خدای مهربون و نازم برسون.

بگو مامان فاطمه کوچولوم مخلص و ارادتمند شماست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مهدی طالبی
19 شهریور 91 23:43
سلام
خدایا برسون
یک دونه گل بهشتی توی دلشون بکار
خدایا چند تا هم کاشتی بیشتر خوشحالشون می کنی
آمین
التماس دعا


هههههههههههه
اینم حرفیه. ما که راضی هستیم
شكيبا
27 شهریور 91 7:46
اميدوارم كه فرشته ي بهشتيت به زودي زود بياد پيشت و خانواده ي شادت رو شادتر كنه.......خدا خيلي مهربونه،انشالله كه زود زود حاجت روا بشي........
نسیم مامان ثمین
27 شهریور 91 10:54
معبو د من فاطمه نازنینم نیاز به فرشته ات دارد .. خانه اش احساس نیاز شیطنت های کودکانه دارد ... دلش نجوای کودکانه میخواهد ودل من ارزومند ارزوهایش است ... برسان به ارزویم تا برسد به ارزویش....
طاهره مامان امیرعلی
28 شهریور 91 19:42
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
اليناز
29 شهریور 91 1:15
برات بهترينها رو آرزو ميكنم... خدا بنده‌هاش رو تنها نميزاره انشالا. منو فرشتم هميشه به يادتيم و دعا گوت. حاجت روا باشي انشالا
شادي
3 مهر 91 0:48
فاطمه جان ، فوق العاده بود پستت . پر از احساس ...
مامان چند تا فرشته
2 آبان 91 1:47
راستی اسم دخملتو بهمون نمیگی یه پیشنهاد فاطمه جون برای اینکه از این حال و هوا در بیای,از الان شروع کن لباسای کوچولو کوچولو برای فرشته ت بگیری اسم براش انتخاب کن,بزار ببینه مامانش داره همه چیز رو محیا میکنه برای اومدنش زودی پر میکشه میاد تو دلت


اسمش یا حلما هست یا محدثه
من تا تو دلم نیاد هیچی نمیخرم صدیقه جونم
میزارم هر وقت که خدای مهربونم خواست شروع میکنم به خریدن