محیا خانممحیا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

مامان فاطمه و بابا مرتضی

من خوبم ولی تو باور نکن

1391/7/20 12:56
نویسنده : فاطمه
1,087 بازدید
اشتراک گذاری

با تو نیستم
تو نخوان
با خودم زمزمه میکنم

.
.
.

من خوبم ....من آرامم......من قول داده ام


فقط کمی

تو را کم اورده ام

یادت هست؟ میگفتم در سرودن تو ناتوانم؟ واژه کم می اورم برای گفتن خیلی چیزها؟

حالا تـــمــــــــام واژه ها در گلویم صف کشیده اند

با این همه واژه چه کنم؟

تکلیف اینهمه حرف نگفته چه می شود؟

باید حرفهایم را مچاله کنم و بر گرده باد بیاندازم

باید خوب باشم

من خوبم ....من آرامم......من قول داده ام

فقط کمی

بی حوصله ام

آسمان روی سرم سنگینی میکند

روزهایم کش امده

هر چه خودم را به کوچه بی خیالی میزنم

باز سر از کوچه دلتنگی در میاورم

روزها تمام ابرهای اندوه در چشمان منند ولی نمی بارند

چون

من خوبم ....من آرامم......من قول داده ام

تمام خنده هایم را نذر کرده ام که گریه ام نگیرد

اما شبها..

وای از شبها


تک تک نجواهای شبانه  لا به لای موهایم مانده اند


کاش لا اقل میشد فقط شب بخیر شبها را بگویی تا بخوابم

لالایی ها پیشکش

من خوبم ....من آرامم......من قول داده ام

فقط نمیدانم چرا هی آه میکشم

آه

و

آه

و بازم آه

خسته شدم از این همه آه

شبها تمام آه ها در سینه منند

ان قدر سوزناک هستند که می توانم با این همه آه دنیا را خاکستر کنم

اما حیف که قول داده ام


من خوبم ....من آرامم......

فقط کمی دلواپسم

کاش قول گرفته بودم از تو

که ..........

..............

که حال و روزم نشود این...

تو که نمی مانی برای کسی آنوقت مثل من باید

آرام باشند .....خوب باشند..... قول داده باشند

بیچارها...

...................................................

نترس باز شروع نمیکنم اصلا تمام نشده که بخواهم شروع کنم


همین دلم برایت تنگ شده را هم به تو نمی گویم

تو راحت باش

من خوبم ....من آرامم......


آخر من قول داده ام که آرام باشم

باورت می شود؟ من خوبم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان قندک
14 مهر 91 1:22
فاطمه جون از خدا برات یه دنیا آرامش میخوام عزیزم اگه گوشی خواستی برای گفتن دلتنگیهات من سراپا گوشم
نسیم مامان ثمین
14 مهر 91 13:01
خدا قول نداده آسمون هميشه آبی باشه و باغ ها پوشيده از گل قول نداده زندگی هميشه به كامت باشه خدا روزهای بی غصه و شادی های بدون غم و سلامت بدون درد رو هم قول نداده خدا ساحل بی طوفان، آفتاب بی بارون و خنده های هميشگی رو قول نداده خدا قول نداده که تو رنج و وسوسه و اندوه رو تجربه نكنی خدا جاده های آسون و هموار، سفرهای بی معطلی رو قول نداده قول نداده کوه ها بدون صخره باشن و شيب نداشته باشن رود خونه ها گل آلود و عميق نباشن قول داده ؟ ولی خدا رسيدن يه روز خوب رو قول داده خدا روزی روزانه ، استراحت بعد از هركار سخت و کمک تو كارها و عشق جاودان رو قول داده . عجب روزی می شه اون روز پس ناملايمات زندگی رو شکر بگو و فقط از خودش کمک بگير که اوجاودانه است و بس نااميدی مثل جاده ای پر دست اندازه که از سرعت کم می کنه اما همين دست انداز نويد يه جاده صاف و وسيع رو بهت می ده زياد تو دست انداز نمون وقتی حس کردی به اون چيزی كه می خواستی نرسيدی خدا رو شکر کن چون اون می خواد تو يه زمان مناسب ترا غافلگيرت کنه و يه چيزی فراتر از خواسته الانت بهت بده
خاله نفس
15 مهر 91 9:51
همزادِ عزیزم/ دوستی خوبم چقد خوشحالم که پیدات کردم
چه متنِ زیبایی نوشتی عالی بود
من خوبم ....من آرامم...
آخر من قول داده ام که آرام باشم
امیدوارم هر چه زودتر برسه اون روزی که به این روزهایِ انتظارمون لبخند بزنیم


وای همزاد جونم چقدر دلم برات تنگ شده بود
ممنونممممممم
بی صبرانه در انتظار نی نی تو هستم عشقممممممم
مانیا
16 مهر 91 1:30
خدایا این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام نمیکند فکری کن اشک ما طعنه میزند به باران رحمتت . . .
مانیا
16 مهر 91 1:31
عزیزدلم انشالله که بزودی این انتظارت به سرمیاد ونینی نازت میادتوی دلت الهی آمیــــــــــــــــن
مامان مصطفی و مهسا
18 مهر 91 8:54
ان شا الله خداوند به دلت آرامش بده الا بذکر الله تطمین القلوب
اليناز
28 مهر 91 21:49
از خدا ميخوام بهترينها رو برات قرار بده. انشالا پست بعديت يه خبر خيلي خيلي خوش باشه توكل به خدا.