محیا خانممحیا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

مامان فاطمه و بابا مرتضی

سال 91

1391/2/5 1:22
نویسنده : فاطمه
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

تصمیم گرفتم از این به بعد برای خودم بنویسم نه برای نی نی

سال نود با تمام پیچ و خمش به خوبی و خوشی گذشت

لحظه تحویل سال 91 رو در بهترین و مقدس ترین نقطه عالم بین الحرمین بودم.

خیلی خیلی خوب بود و خوش گذشت جای همه آرزومندان خالی.

هنوز از سفر نگذشته مرتضی به مدت 17 روز من رو تنها گذاشت و رفت ماموریت.

وقتی نرفته بود احساس میکردم یه سفر برای هر دومون لازمه که بدون هم بریم تا یه کم حال و هوامون عوض بشه

اما الان میفهمم اصلا چه فکر بی خودی. واقعا هر لحظه بدون مرتضی برام صدسال میگذره.

به هر جون کندنی هست دارم تحمل میکنم اما خوب قول میدم که دیگه همچین فکری هم از سرم رد نشه.

دوستای گلم یکی یکی دارن مامان میشن و من رو از ته دلم خوشحال میکنن.

تمام دلخوشیم بعد از خدا و ائمه و مرتضی و خانوادم و زندگیم و.... به دوستامه.ههههههههههههههه

امیدوارم تک تکشون صحیح و سلامت باشن و زیر سایه آقا امام زمان بچه های صالح و سالمی رو به دنیا بیارن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

كتي(مامان آقا مهديار)
5 اردیبهشت 91 1:01
عاشقتممممممممممممممممممممممم گل من
كتي(مامان آقا مهديار)
5 اردیبهشت 91 1:02
فاطمه جون يه چند نفر ديگه رو ميگفتي بعد اسم مارو مياوردي خواهر هههههههههه
كتي(مامان آقا مهديار)
5 اردیبهشت 91 1:02
كتي(مامان آقا مهديار)
5 اردیبهشت 91 1:03
انشالله جاي همسرت خالي نباشههههههه و انشالله زود بياد پيشت عزيزم به سلامتي
اليناز
5 اردیبهشت 91 1:05
فاطمه جونم از خدا ميخوام سال 91 سال برآورده شدن آرزوهات باشه و بشه يكي از بهترين سالهاي عمرت خيييييييلي دوستت دارم
كتي(مامان آقا مهديار)
5 اردیبهشت 91 1:06
نظر نظر نظررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر من براي فاطمه نظر ميزارممممممممممممممم هههههههههههههههههههههههههههههههه
كتي(مامان آقا مهديار)
5 اردیبهشت 91 1:12
شوق عراق و شور حجاز است در دلم جامه دران و سوز و گداز است در دلم پل مي زنم به خويش مگو از كدام راه راهي كه رو به آينه باز است در دلم قد قامت الصلاه من از جاي ديگر است قد قامت كدام نماز است در دلم شب را چراغ گم شدن روز كرده ام ذكرت چراغ راز و نياز است در دلم تشبيه نارساست، حقيقت كلام توست ابهام و استعاره، مجاز است در دلم مجموعه نياز تويي اي نماز ناب ديگر چه حاجتي به نياز است در دلم ياس كبود پيش تو خار است فاطمه(س) نامت گل هميشه بهار است فاطمه(س) شب را خدا ز شرم نگاه تو آفريد خورشيد را ز شعله آه تو آفريد شمسي تر از نگاه تو منظومه اي نبود صد كهكشان ز ابر نگاه تو آفريد آه اي شهيده اي كه شهادت سپاه توست جان را خدا شهيد سپاه تو آفريد هر جا كه نور بود به گرد تو چرخ زد ما را چو گرد بر سر راه تو آفريد اي پشتوانه دو جهان، عشق را خدا با جلوه و جلالت و جاه تو آفريد تقواي محض، عصمت خالص، گل خدا! آخر چگونه شعر كنم قصه تو را؟ تو آمدي و زن به جمال خدا رسيد انسان دردمند به درك دعا رسيد تو آمدي و مهر و وفا آفريده شد تو آمدي و نوبت عشق و حيا رسيد هاجر هر آن چه هروله كرد از پي تو كرد آخر به حاجت تو به سعي صفا رسيد احمد(ص) اگر به عرش فرا رفت با تو رفت مولا اگر رسيد به حق با شما رسيد داغ پدر سكوت علي(ع)، غربت حسن(ع) شعري شد و به حنجره كربلا رسيد در تل زينبيه غروبت طلوع كرد با داغ تو قيامت زينب(س) فرا رسيد با محتشم به ساحل عمان رسيد اشك داغ تو بود بار امانت به ما رسيد تسبيح توست رشته تعقيب واجبات قد قامت الصلاتي و حي علي الصلاه
شادي
5 اردیبهشت 91 2:02
زيارت قبول عزيز دلم
مامان کیارش
23 اردیبهشت 91 0:28
سلام عزیزم .الهی سال جدید به آرزوی قشنگت برسی ........
كتي(مامان آقا مهديار)
23 اردیبهشت 91 1:20
بوسسسسسسسسسسسس بوسسسسسسسسسس روز زن مبارك فرشته