محیا خانممحیا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

مامان فاطمه و بابا مرتضی

زائر بارانی

1391/3/12 16:24
نویسنده : فاطمه
355 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

چند روز پیش دو تا از دوستام داشتن در مورد امام رضا حرف میزدن ، یهو دلم یه جوری شد.

گفتم اقا میدونی چند وقته من رو نطلبیدی.

دو روز بعدش آقا مرتضی اومد گفت یه سوپریز دارم برات.

بعد از کلی خواهش و التماس سوپریزش رو گفت.

بلیط زیارت آقام امام رضا رو گرفته بود. درسته که زمانش کمه.اما بازم می ارزه. دلم خیلی هواش رو کرده بود.

ایشالله که قسمت همه ارزومندان بشه.

تک تکتون رو دعا میکنم.

دعا کنید سالم برم و برگردم ایشالله با یه نی نی/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

نسیم مامان ثمین
1 خرداد 91 13:51
فاطمه جون التماس دعا دارم ازت و از خدا می خوام حاجت روا بر گردی عزیزم
مامان کیارش
2 خرداد 91 2:39
درسکوتی که دلت دست دعا باز نمود ، یاد ما باش که محتاج دعائیم هنوز
مامان کیارش
2 خرداد 91 2:40
فاطمه جونم .سفرتون بی خطر عزیزم ...........الهی سفر بعدی ...خیلی زود با نی نی ...سه تایی برید عزیزم ...............التماس دعا
مانیا
5 خرداد 91 3:39
سلام عزیزدلم زیارت قبول خواهرعزیزم الهی که بادست پرازاجابت برگشته باشی ونینی نازت الان توی دلت شکل گرفته باشه ممنونم که بیادهمه بودی مهربونم دوستت دارمممم وهمیشه بیادتم و ارزومندارزوهاتممممممممممممممممممم
مامان کیارش
5 خرداد 91 16:26
سلام عزیزم .............زیارت قبول...........مرسی که برامون دعا کردی
سمانه مامان محمدباقر
6 خرداد 91 23:01
سلام عزيزم زيارت قبول انشالله دفعه بعدي با ني ني نازت بري مشهد زيارت اقا امام رضا
خاله نفس
11 خرداد 91 18:22
ایشالا که الان توی دلته و بزودی این انتظارِ تلخ و شیرین به پایان برسه عزیزم
بزنین دست قشنگ رو به افتخار آقا مرتضی


........................

ممنون همزاد جونم.
تو هم زود باش که تو این مورد هم یکی باشیم
ثهرا
16 خرداد 91 23:53
سلام عزیزم خوبی ؟ من خیلی از وبلاگتون خوشم اومده
میخواستم بگم عکستون خیلی واسم اشناست

اها یادم اومد شما همون سیندرلا نیستیددد ؟؟
وای اره مثل اینکه خودشونیددددددددد
خیلی دوست داشتم ببینمتون
بوس بوس


ممنون عزیزم نظر لطفته

آغا
3 تیر 91 19:58
سلام وب قشنگیه انشاءالله که با خوبی برگردی
آواز قو
30 تیر 91 8:22
نایب الزیاره باشید ....التماس دعا ...... سلام مارو هم به آقا برسونید
امیتیس
2 مرداد 91 1:55
سلام من تازه تو نینی سایت عضو شدم با من دوست میشید؟


بله عزیزممم

صحرا
21 مرداد 91 2:34
با هر کی دیدی دوست میشی؟؟؟؟/ چشم منو دور دیدی؟؟ دلم برات تنگیده خره
به عشق ابالفضل
28 مرداد 91 5:14
سلام به ما سر بزنید وبه ابوالفضل جونم توی مسابقه نی نی خواب الود رای بدین ممنونم/