محیا خانممحیا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

مامان فاطمه و بابا مرتضی

برای دوستای عزیزم

1390/6/27 12:17
نویسنده : فاطمه
401 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

 

نمیدونید چقدر روحیم عوض شده از وقتی که با شماها اشنا شدم

همتون رو دوست دارم

صحرا تو رو هم خیلی دوست دارم

مانیا

مارینا

اریانه

کتی

بهار 1 و 2

سمیه

سمیرا

الیناز

سما

مهسا

نفس

سونیا

مژی جون

شکیبا

شادی

ملیح

و خلاصه کسانی که الان اسمشون یادم نیست

تک تکتون رو دوست دارم میبوسم

و امیدوارم هر چه زودتر همتون به حاجتاتون برسید

با شماها بود که معنی صبر رو فهمیدم

خدا همتون رو حاجت روا کنه انشالله

 

بغل                قلب                      ماچ                   مژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

آریانه
6 شهریور 90 2:56
ممنون عزیزم بابت تمام محبتات
صحرا گل گلاب
6 شهریور 90 3:33
منم دوست دارم عزيزم بوووس ايشالا تو هم به همه حاجتات برسي گلم
صحرا گل گلاب
7 شهریور 90 3:55
خر
مانیا
11 شهریور 90 23:37
سلام عزیزمممممم عیدت مبارک منم دوستت دارم قربونت بشمممممممدلم واست یه ذره شده میبوسمت
كتي(مامان مهديار)
15 شهریور 90 0:53
فاطمههههههههههه عاشقتم دلم واست يه ذره شده گريهههههههههه دوستت دارم مرسي كه منو دوست خودت دونستي عزيز دلم
كتي
15 شهریور 90 0:58
سلام فاطمه عشقمممممممم دلم واست يه ذره شدم گلمممممممممم دوستت دارم مرسي كه منو دوست خودت دونستي عزيزم
مژی جون
17 شهریور 90 7:53
سلام دوستم .........من هم براتدعا میکنم که زود زود نی نی بیاد پیشا و منتظرت نزار هر چند اسم من تولیست دوستاتنبود
مارینا
22 شهریور 90 1:39
سلام عزیزمممممممم فدای مهربونیات دلم برات یه ذره شده ......بهترین ها رو برات آرزومندممممممم
مانیا
29 شهریور 90 22:38
خیلی نامردی
سمانه مامان محمدباقر
7 مهر 90 0:32
سلامم عزیزممممم منم خداییش خیلی دوست دارم انشالله بزودی حاجتروا بشی و یه همبازی برا محمدباقر من بیاری اون دوتا هم اینترنتی با هم بازی میکنند مگه عیبیی داره چون راهمون دوره اونا هم مثل ما با نت با هم بازی میکنند
بهار
7 مهر 90 10:05
روز میلاد کریمه ی اهل بیت خانوم فاطمه معصومه وروز دختر مبارک سلام عزیزم دیگه اینقد خجالت نده خودمون میدونیم که چقد داری ازمون سواستفاده میکنی قربون مهربونیات عزیزم منم خیلی دوست دارم وبخاطر بودنت در کنارم ازت ممنونم بوووووووووووووووووووووس ایشالله که به حق این روزای عزیز توهم حاجت روا بشی
ملیح
13 مهر 90 15:00
ممنونم گلم که منو به دوستیت قبول کردی فاطمه عشق است بوسسسسسسسسسس انشا... خدا حاتمونو زودی بده
سونیا
14 مهر 90 1:07
سلام فاطمه جووووووووووون...همیشه بیادتم...همیشه دعات میکنم...دلم میخواد دفه بعد که بیام تو وبلاگت خبر مامان شدنتو بخونم...امیدوارم خدای مهربون به زودی دلتو شاد کنه
اليناز
28 مهر 90 0:28
سلام من دو بار برات پيغام گذاشتم اما نشد خيلي دوست دارم عزيزم انشالله به آرزوهات برسي
بابای مانی
7 آبان 90 13:55
سلام عرض کردیم میخواستم خدمت شما عرض کنم چرا این اسمو انتخاب کردین واسه وبتون مامان تنها؟ فکر کنم خیلی غمگینه به وب ما هم سر بزنید
بهار
8 آبان 90 14:47
: X
مانیا
10 آبان 90 19:40
مامان محمدباقر
19 آبان 90 21:04
سلاممممم
شكيبا
3 آذر 90 20:03
سلام عزيزم..........منم خيلي دوستت دارم و از خدا ميخوام كه هر چه زودتر به حاجت دلت برسي.........ممنون كه منم دوست خودت دونستي..........بيشتر بيا ،دلمون برات تنگ شده............
شادي
8 آذر 90 2:39
منم دوست دارم عزيـــــز دلم. عااااشقتم
سمیه
28 آذر 90 3:07
منم خیلی دوست دارم فاطمه خانمی دل به دل راه داره عزیزم انشاالله به زودی زود خبر مامان شدنت رو میزاری برامون الهی آمیـــــــــــــــــــــــــــــــن
خاله نفس
11 خرداد 91 18:45
با کلی تاخیر این پس رو خوندم اما خوشحالم خوشحالم از کنار هم بودنمون که اگه اینجوری نبود این انتظار قطعا" کار دستمون میداد دوستِ خوبم همیشه بیادتم