محیا خانممحیا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

مامان فاطمه و بابا مرتضی

خاله نرگس

1390/3/17 1:42
نویسنده : فاطمه
638 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی جونم.

به عمه نرگس (به قول خودش خاله نرگس) گفتم که منتظر تو هستیم.

اونم قصد داره همبازی تو رو بیاره.

خوب پس بیا دیگه. ببین چقدر ما رو منتظر گذاشتی؟

حالا دیگه خیلی ها منتظر اومدنتن. مهر لبم رو باز کردم و گفتم که نمیایی.گلت رو به خاله نرگس کردم.

گفتم بهش که هر چی ازت میخواهیم و به خدا میگیم تو ناز میکنی و نمیایی.

کاش که نی نی خاله نرگس اینقدر ناز نکنه و زود بیاد پیشش.

مامان قربونت بشه عزیز دلم بیا دیگه. دلم برای خندت لک زده. برای نگاهت و گریت.

بیا زودتر فدات بشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

مامان کیارش
18 خرداد 90 2:14
سلام عزیزممممم الهی قربون نی نی برم من ......انشالله هم نی نی خودت زود میاد هم نی نی خاله نرگس الهی به آرزوی قشنگت برسی دوستت دارم مامان فاطمه جونم بووووووس
شكيبا
21 خرداد 90 9:03
سلام فاطمه جان..........اميدوارم كه زود زود ني ني نازت بياد تو بغلت.......صحيح و سالم....
نسرین
22 خرداد 90 2:39
سلام...........مطمینم که یه روز نی نی میاد تو دل مهربونت....... و خونتون یه لحظه هم سکوت رو تجربه نمی کنه. مطمینم...
persian mom
31 خرداد 90 4:56
میادددددددد میادددددددددددد.. به زودی ی ی ی ی ی ی... فداش شمممممممممممممممممم..منم خالشمااااااااااااااااااااا
سمانه مامان محمدباقر
5 تیر 90 19:17
سلام عزیزم انشالله خداوند بزودی یه نی نی ناز و سالم بهت بده توکلت بخدا باشه و مطمئن باش که خدا خیلی دوست داره و بزودی حاجت روات میکنه
بهار
8 تیر 90 3:39
ایشالله زوده زود خدا فرشته ی کوچولوتو بفرسته عزیزم واین انتظار تموم شه بووووووووس
دانيال
13 تیر 90 11:23
سلام من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد متشكرم مامان مهربون
مانیا
27 تیر 90 2:47
نینی جیگمل عزیزمممممم بیادیگه دلت میاد مامی به این خوفی داری بدوبیاتودلش آقربونت برم
مروا
27 تیر 90 2:47
به امید خدا که نی نی انشالله زود زود میاد تو بغل مامان فاطمه جونش
ملیح
27 تیر 90 2:53
بهار
27 تیر 90 3:27
چشمهایم را می بندم..... تو هستی.... من هستم.... آسمون و زمین هست ...... و من و تو تنها دیگه نیستیم..... چشمهایم رو باز می کنم می بینم روزهای انتظارمون به سر رسیده و فرشته های ما هم از اسمون به زمین رسیدن......... اون روزها ممکنه دور باشه اما رسیدنیه........... مطمینم....
مامان کیارش
27 تیر 90 12:59
سلام ........نی نی مامان فاطمه .....لوس شدیااااااا فدات بشم ناز دیگه بسه ........زودی بیا قربون شکل ماهت
نفس
27 تیر 90 13:01
سلام فاطمه جون انشالله نی نی گلت به همین زودی ها میاد پیشت...............اون روز نزدیکه مطمئن باش منم چشم به راه نی نی ام................. اگه خواستی بهم سر بزن
دانيال
28 تیر 90 8:44
سلام خاله جون مي شه به من راي بدبد كدم 67 است . دوستون دارم دانيال
بهار
28 تیر 90 18:42
بخوان دعای فرج را، دعا اثر دارد دعا کبوتر عشق است و بال و پر دارد بخوان دعای فرج را و عافیت بطلب که روزگار بسی فتنه زیر سر دارد بخوان دعای فرج را و نا امید مباش بهشت پاک اجابت هزار در دارد بخوان دعای فرج را که صبح نزدیک است خدای را، شب یلدای غم سحر دارد بخوان دعای فرج را به شوق روز وصال مسافر دل ما، نیت سفر دارد بخوان دعای فرج را که یوسف زهرا ز پشت پرده ی غیبت به ما نظر دارد بخوان دعای فرج را که دست مهر خدا حجاب غیبت از آن روی ماه بر دارد
بهار
28 تیر 90 18:44
$$$____$$$$______$$__$$$$ $$______$$$$____$$____$$$ $$_______$$$$__$$$____$$$ $$________$$$$_$$$____$$$ $$_________$$$$$$____$$$$ $$$________$$$$$$____$$$_____$$$$ $$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$ _$$$________$$$$$__$$$$____$$$$ _$$$$________$$$$_$$$$____$$$$ __$$$$_______$$$$_$$$____$$$ __$$$$$______$$$$$$_____$ ____$$$$$$____$$$$$____$$$ ________.$$$$$$$$_____$$$$$ _________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$ _______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$________$$$$$$$ __$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$ _$$_______$$$$_____$$$_____$$$ $$_______$$$$_$ $$______$$$$___$ $$$___$$$$$___$$ $$$$$$$$$$____$$____(▒)(▒) $$$$$$$$$____$$$__(▒)(█)(▒) _$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒) __________$$$$ _________$$$$$__(▒)(▒) ________$$$$$_(▒)(█)(▒) _______$$$$$____(▒)(▒) _______$$$ ______$$$_(▒)(▒) _____$$_(▒)(█)(▒) ____$$____(▒)(▒) ___$ __$$___(▒)(▒) _$$$_(▒)(█)(▒) _$$____(▒)(▒) _$$ $$ __(▒)(▒) $$_(▒)(█)(▒) $$__(▒) (▒) $$ _$ _$$ __$$
بهار
28 تیر 90 18:49
خدایا حکمت قدم هایی را که برایم برمیداری آشکار کن...!!! تا درهایی را که برویم میگشایی ندانسته نبندم.. ودرهایی را که برویم میبندی به اصرار نگشایم... آمین یارب العالمین
بهار
28 تیر 90 18:49
دوست دارم سنگ باشم بی صدا و بی ترانه تا بگویم راز خود را در سکوتی عاشقانه دوست دارم موج باشم در دل دریا خروشان سر به روی ساحل غم در پی دیدار باران دوست دارم ابر باشم در دل شبها ببارم بر کویر قلب دنیا بوته ی عشقی بکارم دوست دارم باد باشم در هیاهوی رسیدن قاصد شهری خیالی سوی فردا پر کشیدن دوست دارم عشق باشم هر کجا خواهم بتازم روی دلهای پر از غم قصری از رویا بسازم اینک اما من نه عشقم من نه باد و موج و آبم آرزوهای خیالی از دیار سرد خوابم
بهار
28 تیر 90 18:53
چند روز زندگی را تنها گاه پریدن می دانم. شاید سخت باشد اینکه همیشه در این اندیشه باشیم : ” پرواز سخت است ! “ باید آموخت که انسان خلق شده است برای ” حرکت ” و نه ” ایستایی “ برای پریدن و اوج گرفتن. که اگر جز این بود آفرینش او را بی معنا می دانستم. بایدرفت باید شد، نباید ماند اینجا جای ماندن نیست باور کن
بهار
28 تیر 90 18:55
خداوند خلقت را درهفت روز کامل کرد روزاول زمین را آفرید روز دوم آسمان را روز سوم دریا را روز چهارم رنگها را روز پنجم حیوانات را روز ششم آدم را روز هفتم خدا اندیشید که دیگر چه بیا فریند تا خلقت کامل شود آن وقت تو را آفرید وهمه چیز کامل وزیبا شد.
بهار
28 تیر 90 19:01
الهـی نـــــداریــــــم غـــــیر از تــــــــــو یـــاری نـــگیــــریـــم جـــــــز در پنـــــــاهت قـــــراری تـــو دانــــای راز همـــــه عـــــاشقــــــانــــــی تــو خــــود چـــاره ســـــــآز همــه عــاشقانی الهــی سـری ده کـــــه جــــز تــــــو نجــویــــد زبـــانــی کــه غــــیر از تـــــو حـــرفی نگویــــد الهـــــــی دلـــی ده هـــــــوادار کــــــویــــــت کــــه در آن نـــبـــاشــــد بجــــــز آرزویـــــــت الـهـــی تمــنّـــــــای مــــــا را تــــــو دانــــــــی عــطــا هــــر چــــه خـــواهــی کنــی میتوانی بـــه دلــهـای شـــوریــــــده حـــالان صـــــفا ده بــــدیـــن بــــی نــوایــــان کـــویــت نــــــوا ده دل جـــمــلـه را شــاد گـــــردان بـــه مـســـتی کـــــه خــود را رهــاننــــد از قـــــید هستــــی
خاله نفس(همزاد)
31 تیر 90 4:18
همزاد جونم یه وقت غصه نخوری ها مطمئن باش تووراهن ........من میدونم داره با نی نیه من میاد
مامان پریا
2 مرداد 90 22:41
با سلام خاله ی مهربون من مامان پریا هستم شما رو به بازدید از وبلاگ زیبا ساز وبلاگ و همچنین وبلاگ پریا گلی ...با آدرس http://ghab-o-shishe.niniweblog.com دعوت می کنم