محیا خانممحیا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

مامان فاطمه و بابا مرتضی

روز جمعه

1390/3/17 1:44
نویسنده : فاطمه
380 بازدید
اشتراک گذاری

اللهم عجل لولیک الفرج

سلام نی نی مامان.

 

امروز جمعه است. بعضی جمعه ها دلم میگیره.

 

مخصوصا امروز که دلم خیلی هوای تو رو کرده. کاش زودتر تو رو از خدا می خواستم تا میومدی و همدم

 

تنهایی هام می شدی. یه روزی مثل امروز پیشم بودی تا دلم نگیره و با تو حرف بزنم.

 

هیچکی درک نمیکنه که میگم تنهام. درسته بابایی خیلی خوبه و همیشه باهاش راحتم.

 

درسته که اطرافم آدم زیاد دارم. اما نمی دونن که من همیشه شنونده حرفای همه هستم.

 

اما خودم نمی تونم حرف بزنم. فقط بعضی وقتا که دیگه دلم می ترکه با بابا مرتضی حرف می زنم و گله و شکایت

 

همه رو به اون می کنم. اونم با خونسردی گوش می ده و برای اینکه آرومم کنه می گه راست

می گی حق با توست. هههههههههههه

 

من تنهایی رو دوست ندارم نی نی نازم. اگه دو روز پشت سر هم تنها باشم حالم بد می شه.

 

عادت دارم دورم شلوغ و پر سر و صدا باشه. اما خوب گاهی هم نمی شه و من تنها می مونم.

 

چرا من مثل بقیه از شلوغی خسته نمیشم؟

 

نمی دونم درسته یا غلط. به هر حال من اینجوریم دیگه.

 

عزیز دل مامان بیا که اگه همه من رو تنها گذاشتن تو پیشم باشی.

 

من هم هیچ وقت تو رو تنها نمیزارم.

 

دوستت دارم قربونت برم.

 

زود بیااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مارینا
10 اردیبهشت 90 0:59
سلام عزیز دلم خوبی نبینم دلت گرفته باشه گل من انشالله که مهربون یار نی نی ناز بهت هدیه میده و دلت رو شاد شاد میکنه مهربونم الهی که همیشه لبت خندون و دلت شاد باشه
sonia
11 اردیبهشت 90 1:12
سلام عزیزمممممممم.....ایشاا... به زودی هممون از تنهایی در میایم و زندگیمون رنگ و بوی دیگه ای میگیره...
بهار
17 اردیبهشت 90 2:19
سلام عزیزم امیدوارم بزودی خدا یه فرشته ی کوچولو تو دلت میزاره واز تنهایی در میای ..
مانیا
27 اردیبهشت 90 16:18
سلام عزیزم بابا نینی اومده خودت خبر ندارییه نینی ناز و خوشمل تپل مپل اومده تو دلت انشاللهاین چندماه انتظار طبیعیه که...الکی ادای منو درنیار!!...دوستت دارم
صحرا
2 خرداد 90 1:43
سلام عزیزم خیلی قشنگ نوشتیی اما غم داره حرفات ایشالا که دیگه مامان تنها نباشی بووووووووس
مروا
27 تیر 90 2:52
فاطمه جونم ایشالله که به زودی این اسم مامانه تنها عوض میشه عزیزم و میشه مامانه یکتا مثلا