محیا خانممحیا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

مامان فاطمه و بابا مرتضی

شکر بی نهایت خدا

1392/9/2 19:24
نویسنده : فاطمه
763 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم

امروز به لطف خدا و زیر سایه امام زمان تو 6 ماهه شدی

نمیدونم چه جوری شکر خدا رو به جا بیارم که به لطف علی اصغر امام حسین تو فرشته کوچولو رو به ما داد

این روزا خیلی شیرین شدی و کم کم اطرافیانت رو میشناسی و تا حدی غریبی میکنی

و وقتی که غریبی میکنی و لب های نازت رو به حالت گریه میچینی تمام دنیای دلم میلرزه

و اونجاست که حس میکنم میخوام همه ی دنیام رو فدات کنم ( البته بعد از بابا مرتضی ها زبان)

روزهای عاشورا و تاسوعا در دسته های عزاداری در بغل باباجونی که بابای مهربون خودم میشه

به عزاداری مشغول بودی و برای غریبی حسین سینه میزدی که انشالله تا اخر عمر زیر سایشون زندگی با برکتی رو داشته باشی.

برای اینکه اکثرا چشم نخوری به کسی نمیگم که چقدر ماه و مظلومی. شبها هوای مامان رو داری و خوب میخوابی

و برای نماز حتما ما رو بیدار میکنی. البته یه کم سحر خیز هستی و نمیزاری بیشتر از ساعت 8.30 بخوابم

هر روز که بزرگتر میشی نگرانیم از تربیتت و بزرگ شدنت بیشتر میشه. میترسم که از عهدش بر نیام

البته به تربیت بابا مرتضی اعتقاد کامل دارم و سعی میکنم توی این مورد همیشه ازش کمک بگیرم.

تازگی یاد گرفتی وقتی باهات حرف میزنم و کلمه ای رو تکرار میکنم باهام حرف میزنی و شروع میکنی

به صدا در آرودن و حرف زدن. انگار خیلی زود دلت میخواد زبون شیرینت به سخن باز شه.

امیدوارم همیشه انقدر معصوم و شیرین بمونی

ببخشید که دیر به دیر آپ میکنم وبلاگت رو. واقعا وقت نمیکنم.

دوستت دارم عشق و زندگی من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

ناشناس آشنا
8 آذر 92 10:18
سلام چه حس خوبی برای مادرایی که بچه ندارند خیلی دعا کنید که انشالله اون ها هم به همین حس برسند برای افزایش شیر سوره کوثر و حجرات بخونید سوره یس به نمک بخونید و بخورید هم خوبه طبق این پست مشکلی برای خواب محیا ندارید الحمدلله اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد اسم خیلی قشنگیه ولی اگه خدا بهم دختر بده اسمش می شه فاطمه چون از طرف مادر فرزند حضرت فاطمه سلام الله علیها می شه همیشه به یادتون بودم و هستم زندگی صحنه یکتایی هنرمندی ماست هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود صحنه پیوسته بجاست خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد ... التماس دعا
مرتضی
9 آذر 92 23:30
من هم به سهم خود از همسر عزیزم تشکر می کنم که از حدود یک سال پیش به وجود امدن تو دخترم را تحمل کرد و با همه دردها و سختی ها بار تو را عشق و علاقه کشید تا متولد شدی... الان هم که شش ماهت هست با تو می خوابد و بر می خیزد و شبانه روز مراقب تو است .. دخترم بدان که مادرت خیلی زحمتت را کشیده است و انشالله قدردان محبتهایش باشی ... همسر عزیزم از تو هم تشکر می کنم و انشالله بهترین های که خیر و مصلحتت هست تقدیرت شود.
خاله آزااده
11 آذر 92 18:49
محیای عزیزم انشالله همیشه سالم وسلامت بتشی وسایه پدرومادرمهربونت همیشه بالای سرت باشه وانشالله که قدران زحماتشون باشی بوسسسسس عزیزخاله
در آزوی پردیس
12 آذر 92 13:35
سلام عزیزان ،تبریک،من بچه دار نمیشم ،دعام کنین خدا یه بچه گل مثل دختر گلتون بهمون بده
شیعه ی یاس
12 آذر 92 16:14
سلام میشه منم محیا جونو ببینم؟
مینا مامی پویان
21 آذر 92 2:23
خدا روشکرررر به خاطر وجود همچین پدر و دختر تو زندگیت فاطمه جون. انشالله زیر سایه امام زمان و پدر و مادر بزرگ بشه دوستم. کاش یه عکس میزاشتی صورت ماه محیا خانمو میدیدم. ببوسش از طرف من
persian mom
21 آذر 92 4:21
دختر کجایی تو چرا دیر اپ میکنی به ما هم سر بزن دل داریماااا عکسشو میزاشتی دیگههه
سحر مامان امیر علی
23 آذر 92 18:18
سلام فاطمه لوس عکس این دخملی را بزار ببینیم