محیا خانممحیا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

مامان فاطمه و بابا مرتضی

حس جدید

1392/1/9 11:40
نویسنده : فاطمه
361 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزیزم

نمیدونی چه حسی داره وقتی بفهمی اتفاقایی که داره توی دلت میفته همون تکونای

قشنگ نی نی هستش. اولش فکر میکردم یه درد بخصوص یا یه اتفاق جدیده

بعد که فهمیدم داری تکون میخوری و اعلام حضور میکنی از ته دل ذوق کردم

اولین بار روز اول عید متوجه تکونای قشنگت شدم که الحمدلله بازم مثل این شش ماه

رعایت مامان رو میکنی و اصلا اذیت نمیکنی. ( امیدوارم دوباره چشم نخورم زبان)

خلاصه که این شادی رو با بابایی هم تقسیم کردم و با هم برای تکونات لحظه شماری میکنیم.

نمیدونم شاید چون بچه اول مایی انقدر ذوق داریم و نمیدونم هر اتفاق رو چه جوری پشت سر بزاریم.

ولی امیدوارم برای خواهرا و برادرای بعدیت نیشخند همین ذوق و شوق رو داشته باشیم.

بابایی که سراسر شوق و انتظاره. هر روز باهات حرف میزنه و کلی قربون صدقت میره.

البته گفته باشم اول قربون صدقه من بعد تو از خود راضی. زندگی خیلی با وجودت شیرین شده الحمدلله.

و من چقدر در لحظه لحظه این دوران به فکر کسانی هستم که به خاطر انتظار یه موجود زنده تو دلشون

زندگیشون به روزمرگی و تلخی میگذره. و از خدا میخوام به زودی زود دلشون رو شاد کنه و طعم

این تجربه لذت بخش رو بهشون بچشونه.آمین

اونجا پیش خدا برای کار بابایی و کلا آرامش و عاقبت بخیری تو زندگی خودمون و همه آشنایان و دوستانمون دعا کن.

دوستت دارم دختر مهربون و صبورم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان کیارش
9 فروردین 92 12:40
چقدر لذت بردم از اینکه خوشی از اینکه با وجود دخملی شادی ......الهی زندگی سراسرش شادی باشه برات
نسیم مامان ثمین
17 فروردین 92 21:06
میفهمم این حستو ... عالی ترین لحظات بارداری همین انتظار ها برای تکون های نی نیه.. الهی که همیشه شادیها تو زندگیتون سایه بندازه... دوستت دارم مامان فاطمه ومحیای گل
مامان نگار
22 فروردین 92 23:49
سلام به محياكوچولوي خاله عزيزم بالاخره خودنمايي كردي به سلامتي عزيزم ولي يكم اين مامانتو اذيت كن ازمن گوش ميگيري ههه بوسسسسسسسسسسسس عزيز خاله
مامان قندک
26 فروردین 92 23:44
خدارو هزار بار شکر فاطمه جون هر لحظه این حس و حال برات میشه بهترین خاطره ها الهی همیشه خوش باشی کنار دختر گلت
سمانه مامان محمدباقر
4 خرداد 92 15:01
سلام عزيزم خوبي؟ التماس دعا دارم مخصوصا به من دعا كن در اين ماه محتاج دعام